Op deze website wordt gebruik gemaakt van functionele cookies om de website goed te kunnen laten werken. Zie onze privacy pagina voor meer informatie.

Klantenservice

BESTELLING ANNULEREN OF WIJZIGEN

Wanneer u een bestelling bij ons heeft geplaatst, dan kunt u de bestelling kosteloos annuleren of wijzigen, mits deze nog niet aan u is verzonden. Neemt u hiervoor telefonisch of via email contact met ons op. Wij zorgen er dan voor dat uw bestelling wordt gewijzigd / ongedaan gemaakt en storten het betreffende geldbedrag terug op uw rekening.

 

BESTELLING FOUTIEF ONTVANGEN

Ondanks alle zorgvuldigheid die wij bij bestellingen in acht nemen, kan het voorkomen dat een bestelling onvolledig of verkeerd wordt geleverd. In dat geval kunt u dit tot 7 dagen na ontvangst bij ons melden en wordt de levering op onze kosten eventueel aangevuld.

 

Verpakking

Omdat kwetsbare producten worden aangeboden zijn alle producten zorgvuldig verpakt met verpakkingsmaterialen ter voorkoming van schade of beferfenis. Indien een product toch beschadigd raakt tijdens het transport, neemt u dan binnen twee werkdagen na ontvangst contact met ons op. Eventueel kunnen we u verzoeken foto’s te overleggen zodat het beoordeeld kan worden.

 

BESTELLING RETOURNEREN

Indien het product reeds aan u is verzonden, dan kunt u het pakket ook weigeren. Zodra het pakket dan weer bij ons binnen is storten wij het geldbedrag direct weer terug op uw rekening. Mocht u desondanks niet tevreden zijn dan kunt u het product, mits onaangebroken, retourneren. Hierbij krijgt u het volledige aankoopbedrag terug, waarbij u enkel voor de verzendkosten dient zorg te dragen. Daarnaast heeft u het recht om de bestelling, zonder opgave van redenen, gedurende veertien dagen te annuleren. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Tijdens deze termijn dient u zorgvuldig om te gaan met de verpakking en het product.  Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, dan dient het product redelijkerwijze in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.

 

Retourprocedure

Neemt u voordat u een artikel retour wilt zenden altijd eerst contact met ons op. Dit kan door het sturen van een e-mail of door middel van het contactformulier. Dit stelt u en ons in staat overeen te komen hoe de retourzending het eenvoudigst organiseerd kan worden. Nadat u de bevestiging ontvangen heeft, dat aan de eisen voor retouren is voldaan -- dit houdt in dat de producten indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat dienen te verkeren – raden wij u aandacht te schenken aan de volgende punten:

  • Verpakking: Het product terug te zenden in de originele verpakking. De verpakking waarmee u het product heeft ontvangen dient namelijk ter bescherming tijdens het transport, zodat u het product ook onbeschadigd naar ons retour kunt sturen.  Als klant bent u zelf verantwoordelijk voor het goed verpakken van de retourzending voor een goede bescherming tijdens transport. Mocht de oorspronkelijke verpakking beschadigd zijn geraakt, dan raden we aan de retourartikelen in een omdoos (een doos om de originele verpakking) te verpakken om beschadiging tijdens transport tegen te gaan. Het retouradres is:

The Coffee Gallery

Jodenbreestraat 94

1011NS Amsterdam

  • Retourkosten: Kosten en risico voor het retourneren zijn voor rekening van de verzender. Dit geldt ook voor het retourneren van een deel van de bestelling. We vragen u ook altijd de Track & Trace code door te geven zodat de status van de retourlevering kan worden gevolgd. Mocht het product beschadigd zijn en / of gebruikerssporen vertonen, dan behouden we het recht om eventuele waardevermindering in rekening te brengen.
  • Verwerking: Na ontvangst van de retourzending, streven we ernaar de aankoopsom zo spoedig terug te storten, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping (de mededeling aan ons dat je wilt retourneren). Indien we binnen 14 dagen uw retour nog niet ontvangen hebben zullen we de betaling opschorten en u om een geldige Track & Trace code verzoeken en/of andere bewijs van verzending te overleggen.  

 

OPMERKINGEN EN SUGGESTIES

We streven er naar Italiaanse producten tegen een Italiaanse prijs aan te bieden. We doen er alles aan om dit voordeel tezamen met een goede dientstverlening te doen. Mocht u een opmerking of suggestie over een product of dienstverlening hebben dan vragen wij u dat aan ons door te geven door middel van het contactformulier. U kunt er van uitgaan dat we altijd een passende oplossing hopen te vinden.